fredag 27 maj 2011

Regn och rusk!!

Fick blomman av svärföräldrarna när jag kom hem från sjukhuset!!


Imorse blev jag väckt, eller väckt och väckt jag låg och drog mej, av att svärföräldarna kom med ett gruslass. Ikväll kommer pappa, han och K ska hjälpas åt att göra en grund till en friggebod vi ska få. Imorgon ska vi nog hjälpa svärfar att lyfta friggeboden så att det går sätta fast två balkar... Det är mycket med det jordiska. Igår var vi på sågen och inhandlade det som fattas till garderoben... Jaaa!! Om nu friggeboden kommer på plats så fortsätter bygget med THE closet och jag får flytta in... Jag har sagt till K att den ska vara klar och jag ska ha flyttat in innan den 19 juli, för då kommer moster och hon ska slippa ha oss springandes i gästrummet...

Nu har jag plockat in husen, under sommaren får dom stå på skänken i vardagsrummet för att till vintern återigen flytta ut på bron. Siffrorna 24 står för mycket i det här huset, vi bor på gatnummer 24, vi träffades den 24:de och jag ÄLSKAR julafton!!

Jag tror att jag ska försöka mej på lite omplanteringar idag, jag borde hinna innan jag ska stoppa makaronpuddingen i ugnen... Fast det beror på hur länge jag blir sittande här och surfa bland bloggarna... Nej, ta mej i kragen och publicera!!

*

Inga kommentarer: