torsdag 7 april 2011

Hönan Agda i ett antal dagar...

Okej!! Nu är jag åter på hemmaplan och jag tycker att det är hur skönt som helst...
Ska alldeles strax ta en lååång varm dusch efter 122 mil sen i måndags... Puh!!

Jag/vi har idag fått inseminerat ett ägg, jag ska ruva på det till den 26 april då får vi
se om vår familj utökas med en liten bebbe... :)

Eftersom vi var i Umeå i tisdag och skulle tillbaka dit idag så hade vi en klämdag
igår... Den spenderades i Skellefteå på staaan!! Jag köpte lite kläder, nya gummistövlar,
blommiga arbetshandskar, växthushylla och lite frön... Köpte en "Plättar på tråd" åt J
och en Bailys till hennes sambo eftersom vi blev bjudna på middag... Tacotårta, mmm!!

Nu ska jag duscha och sen sova, jobb imorgon!!

*

4 kommentarer:

Annica sa...

Hoppas, hoppas!! Håller alla tummar och tår!

Madeleine Berglund sa...

Hej! :)

Jag önskar dig verkligen all lycka. Kom ihåg det där "tänket". :)

Ja, visst är det kul med tidningen, det tycker jag också. Jag vill bara hem. Jobbar till klockan fyra idag. Men sen ska jag hem, kanske pyssla lite men mest vila faktiskt.

Ha en mysig lördag!
kram Madeleine :)

Hanna sa...

Åh vad jag håller tummarna hårt för er nu!! Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! =)
Vill bara kika in och önska dig en fin tisdag Lina!
kram Madeleine