tisdag 19 april 2011

En vecka kvar, idag!!

Tiden går och vi med den...
Jag tycker att tiden bara rusar iväg,
som klockan i MAX-reklamen...

Jag är trött, kan knapp hålla ögonen öppna men jag måste försöka vara uppe längre än igår... Pappa ringde mej 20.15 och då var jag påväg isäng... :/

Jag kanske fortsätter med mina mormors rutor för att sysselsätta mej med nått....

I växthus-hyllan frodas det... Basilika, chili och citronmeliss!! Åsså min äppelkärna!! Tänk om jag får mej ett egengrott äppelträd... Men hur ska det kunna växa här?? Jag får plantera det i en flyttbar kruka så att jag kan övervintra den inomhus... Måste tänka ut nåt!!

Jag ska jobba hela påsken, men det håller jag inte så farligt... Storhelgstillägg åsså firar vi då aldrig samt att jag slipper sitta hemma och grubbla...Som sagt EN vecka kvar!!

*

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Hej! :) tack för de fina orden. Ja, absolut, klart utbildningen kan vara något för dig. Träffa nya människor och utvecklas med nya intryck. Livet är i rörelse och det gäller att haka på det om det känns bra. Förändring kan alltid kännas lite läskigt. Men i själva verket väntar något fantastiskt! Glad Påsk! Kram:€